مگر در دانشگاه آزاد دانشمند و نخبه وجود دارد؟
افزایش اعطای تسهیلات به دانشمندان و نخبگان در دستور کار دانشگاه آزاد
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی توجه به معیشت و رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه را اولویت برنامههایهای معاونت اداری مالی برای سال 96 اعلام و بر تامین تسهیلات و رفاه بیشتر برای جذب نخبگان و دانشمندان در سراسر کشور تاکید کرد.
به گزارش ایسنا، دکتر مرتضی احسانی به مهمترین اقدامات و دستاوردهای حوزه اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: «در سال 95 توانستیم حق مهارت را برای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که دارای مدرک دیپلم بودند، برقرار کنیم. همچنین بیش از دو هزار میلیارد تومان تسهیلات و وام در اختیار اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه قرار گرفته است.»
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: «همچنین در این سال افزایش 15 درصدی حقوق و مزایا برای کارکنان را به نتیجه رساندیم کما اینکه افزایش 20 درصدی حقوق و مزایا را برای اعضای هیات علمی در سال 95 برقرار کردهایم.»
وی افزود: «در حوزه کمیسیون معاملات چابکسازی سیستم را داشتیم و سرعت پاسخگویی به واحدها افزایش داشت که رضایتمندی آنها را به دنبال داشته است.»
احسانی به حوزه صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: «در سال 95 همچنین توانستیم سامانه جامع الکترونیکی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را رونمایی کنیم و اکنون همه دانشجویان میتوانند به این سامانه مراجعه کنند و میزان تسهیلات را مشاهده و درخواستهای خود را ثبت کنند و مطمئنا به سرعت به درخواستها رسیدگی میشود.»
وی ادامه داد: «در سال گذشته بیمه عمر اعضای هیات علمی و کارکنان از 25 به 40 میلیون تومان افزایش یافت. همچنین در گذشته کارکنان و اعضای هیات علمی که وام مسکن دریافت میکردند، حق مسکن آنها تقریبا نصف میشد که با تلاشهایی که انجام شد، این مورد هم به خوبی به سرانجام رسید و حتی سند منازل آنها هم دیگر در رهن دانشگاه هم قرار نمیگیرد.»
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «در سال 95 حق بدی آب و هوای کارکنان و اعضای هیات علمی نیز یکسانسازی شد و امسال برای اولین بار در حوزه امور مالی، کنترل آنلاین درآمدها و اتصال سیستم حسابداری به شهریه را در دانشگاه آزاد اسلامی برقرار کردیم. رونمایی از سامانه جامع نقل و انتقال کارکنان و همسانسازی و یکسانسازی نرمافزار جامع حقالتدریس نیز از دیگر اقدامات مهم معاونت اداری مالی در سال 95 بوده است.»
احسانی به برنامههای سال 96 این معاونت هم اشاره کرد و افزود: «برای سال جدید قطعا نظم و انضباط مالی و اداری مانند گذشته ادامه خواهد داشت. توجه به معیشت و رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی در اولویت برنامههای ما برای سال 96 است. همچنین استفاده از سازمانها و دستگاهها ارائه دهنده خدمات برای تامین کالاهای ضروری کارکنان و هیات علمی در دستور کار است. ما با شرکتها و سازمانهایی که خدماتی ارائه میکنند، قراردادهایی را منعقد میکنیم تا بدون بهره و به صورت قرضالحسنه به کارکنان و اعضای هیات علمی خدمات ارائه کنند.»
وی در ادامه گفت: «افزایش و بهبود تعهدات صندوق بیمه تکمیلی دانشگاه و ارتباط با بیمارستانهای مطرح و درجه یک کشور مدنظر ما است. در حال حاضر تقریبا همه واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی داراری صندوق رفاه دانشجویان هستند و اگر واحدی صندوق ندارد، مطمئنا براساس قانون است.»
احسانی بر تامین تسهیلات بهتر و بیشتر برای نخبگان و استعدادهای برتر تاکید کرد و گفت: «جذب نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با آغاز دوره مدیریتی جدید، روند روبهرشد و سرعت مناسبی پیدا کرده است. افزایش مزایای هیاتعلمی در این سالها و ادامه آن در سالهای آینده قطعا دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یکی از اولین اولویتهای انتخابی نخبگان قرار میدهد.»
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی در پایان با آرزوی سالی خرم و خوب برای همه گفت: «افتخار معاونت اداری مالی خدمترسانی به نخبگان جامعه است که انشاءالله در سال جدید با قوت بیشتری از سوی بنده و همکاران برای دانشجویان، دانشمندان و نخبگان کشور صورت میگیرد.»
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: «همچنین در این سال افزایش 15 درصدی حقوق و مزایا برای کارکنان را به نتیجه رساندیم کما اینکه افزایش 20 درصدی حقوق و مزایا را برای اعضای هیات علمی در سال 95 برقرار کردهایم.»
وی افزود: «در حوزه کمیسیون معاملات چابکسازی سیستم را داشتیم و سرعت پاسخگویی به واحدها افزایش داشت که رضایتمندی آنها را به دنبال داشته است.»
احسانی به حوزه صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: «در سال 95 همچنین توانستیم سامانه جامع الکترونیکی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را رونمایی کنیم و اکنون همه دانشجویان میتوانند به این سامانه مراجعه کنند و میزان تسهیلات را مشاهده و درخواستهای خود را ثبت کنند و مطمئنا به سرعت به درخواستها رسیدگی میشود.»
وی ادامه داد: «در سال گذشته بیمه عمر اعضای هیات علمی و کارکنان از 25 به 40 میلیون تومان افزایش یافت. همچنین در گذشته کارکنان و اعضای هیات علمی که وام مسکن دریافت میکردند، حق مسکن آنها تقریبا نصف میشد که با تلاشهایی که انجام شد، این مورد هم به خوبی به سرانجام رسید و حتی سند منازل آنها هم دیگر در رهن دانشگاه هم قرار نمیگیرد.»
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «در سال 95 حق بدی آب و هوای کارکنان و اعضای هیات علمی نیز یکسانسازی شد و امسال برای اولین بار در حوزه امور مالی، کنترل آنلاین درآمدها و اتصال سیستم حسابداری به شهریه را در دانشگاه آزاد اسلامی برقرار کردیم. رونمایی از سامانه جامع نقل و انتقال کارکنان و همسانسازی و یکسانسازی نرمافزار جامع حقالتدریس نیز از دیگر اقدامات مهم معاونت اداری مالی در سال 95 بوده است.»
احسانی به برنامههای سال 96 این معاونت هم اشاره کرد و افزود: «برای سال جدید قطعا نظم و انضباط مالی و اداری مانند گذشته ادامه خواهد داشت. توجه به معیشت و رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی در اولویت برنامههای ما برای سال 96 است. همچنین استفاده از سازمانها و دستگاهها ارائه دهنده خدمات برای تامین کالاهای ضروری کارکنان و هیات علمی در دستور کار است. ما با شرکتها و سازمانهایی که خدماتی ارائه میکنند، قراردادهایی را منعقد میکنیم تا بدون بهره و به صورت قرضالحسنه به کارکنان و اعضای هیات علمی خدمات ارائه کنند.»
وی در ادامه گفت: «افزایش و بهبود تعهدات صندوق بیمه تکمیلی دانشگاه و ارتباط با بیمارستانهای مطرح و درجه یک کشور مدنظر ما است. در حال حاضر تقریبا همه واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی داراری صندوق رفاه دانشجویان هستند و اگر واحدی صندوق ندارد، مطمئنا براساس قانون است.»
احسانی بر تامین تسهیلات بهتر و بیشتر برای نخبگان و استعدادهای برتر تاکید کرد و گفت: «جذب نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با آغاز دوره مدیریتی جدید، روند روبهرشد و سرعت مناسبی پیدا کرده است. افزایش مزایای هیاتعلمی در این سالها و ادامه آن در سالهای آینده قطعا دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یکی از اولین اولویتهای انتخابی نخبگان قرار میدهد.»
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی در پایان با آرزوی سالی خرم و خوب برای همه گفت: «افتخار معاونت اداری مالی خدمترسانی به نخبگان جامعه است که انشاءالله در سال جدید با قوت بیشتری از سوی بنده و همکاران برای دانشجویان، دانشمندان و نخبگان کشور صورت میگیرد.»
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ ساعت 14:20 توسط تیم راهبریEPSNEWS
|
بازدید کنندگان و علاقمندان وبلاگ سود نیوز epsnews.blogfa.com از این پس می توانند در زمان های عدم سرویس از طریق بلاگفا از وبلاگ دوم این گروه epsnews.blogsky.comدر این مجموعه بازدید کنند. وبلاگ سوم این گروه نیز epsnews.mihanblog.com می باشد. مطالب قابل ارائه وبلاگ عبارت است از: 1- آموزش کاربردی و اثربخش سرمایه گذاری در بازار سهام 2- ارائه اخبار مهم روزانه بازار سهام 3- ارائه اخبار مرتبط با اقتصاد جهانی و اقتصاد داخلی مرتبط با بازار سهام 4- بررسی وضعیت شرکتهای پذیرفته شده در بورس و فرا بورس 5- ارائه اخبار مربوط به سود اعلامی شرکتها و تحلیل آنها 6 -مروری بر شایعات و تیپ شناسی آنها 7- سایر موارد بورسی اطلاعیه رفع مسولیت : این وبلاگ فقط جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد و به هیچ عنوان بر اساس مطالب وبلاگ، بخش نظرات و ایمیلهای ارسالی خرید و فروش نفرمایید. در ضمن بخش نظرات ممکن است حاوی مطالب مختلف از افراد با نیات گوناگون باشد، لطفا مراقب معاملات خود در بازار باشید. نخست دانش و دوم تجربه خود را در بازاربالا ببرید و نهایتا در صورت آمادگی کامل با حداقل سرمایه در این بازار مشغول شوید. بدون آموزش و بررسی توسط خودتان وارد هیچ بازاری نشوید. مسولیت سرمایه گذاری با خودتان است، پس خوب بررسی کنید. جمله مهم برای فعالیت در بازار: هـر حـقـیـقــتی در بازار از سـه مـرحـلـه می گـذرد: ابـتـدا، بـه مـسـخره گـرفـتـه مـی شود بـعـد بـه شـدت بـا آن مـخالـفـت مـی شـود و در آخـر، بـه عـنـوان امـری بـدیهـی پـذیـرفـتـه می شـود. محل تشکیل کلاس های آموزشی بورس مدیر وبلاگ: ................................