مدیرعامل سایپادیزل با اعلام بالاترین سطح همکاری با ولوو سوئد، از عرضه دو محصول جدید و مذاکره با بانک ها برای تامین مالی ۳۰۰۰ دستگاه از محصولات ولوو در طرح نوسازی ناوگان فرسوده خبر داد.
 

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد صادقی در جریان دیدار با نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش گفت: ارتباط با شرکای خارجی به ویژه شرکت ولوو سوئد در بالاترین سطح همکاری در یک دهه اخیر قرار دارد که با تولید و عرضه محصولات جدید و باکیفیت ولوو به بازار ایران، ابعاد این رابطه گسترش خواهد یافت.

وی افزود:هنوز مسیر زیادی برای برقراری ارتباط مفید و اثربخش با شرکای خارجی در پیش است که در این راستا، سرفصل مذاکرات با شرکت های همکار خارجی به ویژه ولوو سوئد، تأمین مالی، توسعه محصول، افزایش عمق ساخت داخل، سفارش گذاری و خرید به موقع CKD و  ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش تعیین شده که در نهایت منجر به ارائه محصولات تولیدی با شرایط فروش متنوع و قیمت مناسب به خریداران خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: توسعه محصول و افزایش سهم ساخت داخل محصولات یکی از موضوعات مهم مذاکرات سایپادیزل با شرکای خارجی اعم از ولوو، رنو، دانگ فنگ و فوتون است. در این خصوص، محصول ولوو FM کشنده از اواخر پائیز تولید و به بازار عرضه خواهد شد و طی مذاکراتی با شرکت رنو تراکس، محصول جدید رنو D- Wide‌ نیز ابتدا بصورت CBU ‌و سپس به صورت CKD در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد.

صادقی در مورد نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور هم گفت: با توجه به ایجاد تعهد بیش از 3000 دستگاه از محصولات ولوو در طرح نوسازی ناوگان فرسوده توسط سایپادیزل، مذاکرات گسترده ایی با بانک ها برای تأمین مالی صورت گرفته و قرارداد همکاری با بانک ها طی یکی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. همچنین، به منظور تسریع در اجرای این طرح ملی و انجام به موقع تعهدات، واحدی مستقل در سازمان ایجاد شده تا بتواند با فراغ بال و استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود، به ارائه خدمت به مشتریان طرح نوسازی پرداخته و تحویل محصولات با شتاب بیشتری صورت پذیرد.

به گفته وی، سایپادیزل از شرکای خارجی درخواست کرده تا در زمینه هایی چون تأمین اعتباری و به موقع قطعه، بروز آوری تعمیرگاه ها و تجهیزات، آموزش و سایر فرآیندهای مربوط به شرکت خدمات فنی رنا، با دیدگاهی نو و متفاوت نسبت به گذشته ایفای نقش کنند تا ضمن افزایش رضایتمندی خریداران محصولات، مراجعات بعدی مشتریان به بخش خدمات پس از فروش به حداقل برسد.