عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: 120 هزار نفر شخصیت حقیقی سهامدار شرکت مخابرات ایران هستند و باید با مشتری مداری به سمت کسب درآمد بیشتر حرکت کرد.

به گزارش ایرنا لطیف وصلی دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر مخابرات منطقه خوزستان در سالن همایش این شرکت بیان کرد: شرکت مخابرات یک شرکت خصوصی است و ماهیت آن چون سهامی است باید سود سالانه ای داشته باشد تا جوابگوی سهامداران خود باشد.

وی گفت: کار در مخابرات باید دارای توجیه اقتصادی باشد چرا که دولت به شرکت مخابرات کمک نمی کند و این شرکت باید بر اساس درآمد خود کار کند، باید به فکر آینده بود و اگر از الان به فکر پروژه های بلند مدت نباشیم علاوه بر مخابرات سایر زیربناهای کشور هم صدمه می بینند.
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران درادامه افزود: رقابت در حوزه مخابرات تنگاتنگ شده است و در مرحله ای قرار گرفته ایم که مشتری مداری از اولویت های مخابرات شده است.
وصلی اظهار کرد: طرحی به نام ره نگاشت در شرکت مخابرات ایران تنظیم شده است که بر اساس این طرح تا افق سال 1400 مشخص شده است که شرکت مخابرات باید در چه جایگاهی قرار گیرد تا خدمات و امکانات مخابرات را با کیفیت جهانی در اختیار مشتری قرار دهد.
وی گفت: باید شرکت مخابرات به مرحله ای برسد که امکان درآمد زایی داشته باشد.
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران بیان کرد: شرکت مخابرات نباید بر درآمد صوت تکیه کند ، آینده مخابرات توسعه و پیشرفت در حوزه اینترنت است.