عذرخواهی کارگزاری تنبیه شده از ۱۶ هزار مشتری بدون توضیح درباره علت
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی محرومیت کارگزاری آگاه که به دستور سازمان بورس از 20 دی رخ داد، این شرکت از خرید کالا و اوراق و ایجاد موقعیت تعهدی جدید محروم شد و دبیرکل کانون کارگزاران بورس از رفع معاملات برخط این کارگزاری برای 16 هزار مشتری در روز گذشته به بورس پرس خبر داد.
براساس این گزارش، درحالی مسئولان نهاد ناظر ، کانون و ... حاضر به ارایه توضیح درباره علت این تصمیم نشده اند که مدیران کارگزاری آگاه هم تاکنون اطلاعاتی نداده اند.
در این میان ، کارگزاری آگاه امروز با صدور بیانیه ایی از مشتریان عذرخواهی کرد اما هیچ توضیحی در مورد دلیل تنبیه شدن از سوی سازمان بورس و صحت و سقم ارتباط با پرونده کنتورسازی نداد تا شایعات این موضوع همچنان پا برجا بماند.
متن بیانیه کارگزاری آگاه
روز چهارشنبه ۲۰ دی متاسفانه مشتریان ما با محدودیت خرید مواجه شدند. این محدودیت خرید در ساعت ده و نه دقیقه روز یکشنبه ۲۴ دی برطرف شد. همه همکاران و دوستان ما از همان لحظه رخداد محدودیت، آرام نداشتند و مذاکرات مدیران آگاه با سازمان بورس حتی در تعطیلات پایان هفته تا رفع محدودیت بهصورت شبانه روزی ادامه داشت.
ما از اینکه مشتریانمان بابت این اتفاق دچار محدودیت و ناراحتی شدهاند، واقعاً شرمندهایم. با اینکه به محض اعمال محدودیت در سیستم معاملاتمان محدودیت را اطلاعرسانی کردیم، اما اگر در این کار به اندازه کافی سریع و شفاف عمل نکردیم هم بدلیل غافلگیر شدنمان بود، هم تلاش بی وقفه برای یافتن راه حل و هم اطلاعرسانی دقیق و قابل اتکا بهدور از شایعات و اخبار نادرستی که احتمالاً به گوش شما هم رسیده است.
به لطف خدا و حمایت شما در کمتر از ۳ روز معاملاتی و پیش از ایجاد بحران، موفق به حصول توافق و رفع محدودیت شدیم، طی همین زمان شاهد اتفاقات تاثیرگذاری بودیم که ما را برای خلق ارزش بیشتر برای شما مصممتر کرد. نامهربانیها را بگذاریم کنار؛ تعصب مشتریانمان که با ما ایستادند و غیرت تک تک ۳۰۰ نفر همکارانمان در سراسر کشور فارغ از جایگاهشان برای دفاع از حقوق مشتریانمان، موهبت ارزشمندی است که میدانیم باید قدردانشان باشیم و با تمام توان بخاطرشان ایستادگی و تلاش کنیم.
در نهایت شما مشتریان به عنوان بزرگترین و مهمترین سرمایه ما، حق دارید همچنان ما را پاسخگو بدانید و ما نیز همچنان به شما متعهدیم. از این رو ضمن عرض پوزش مجدد، به اطلاع شما عزیزان می رسانیم:
۱- سقف تخفیف مصوب کانون کارگزاران (۲۵ درصد از کارمزد کارگزار) از روز چهارشنبه ۲۷ دی الی ۱۱ بهمن برای همه مشتریان، صرفنظر از سطح بآشگاه برقرار خواهد بود.
۲- همچنین درمدت مذکور (۲۷ دی الی ۱۱ بهمن) تمامی امتیازات ایجاد شده از محل معاملات با ضریب دو برابری محاسبه خواهد شد.
شایان ذکر است دو مورد مذکور، به صورت خودکار در بآشگاه مشتریان در بازه ۲۷ دی لغایت ۱۱ بهمن، برای مشتریان لحاظ خواهد شد.
انشاءالله با ارادهای مصممتر از قبل حاصل از اعتماد و حمایت شما، در مسیر خلق ارزش برایتان، ازهیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.
بازدید کنندگان و علاقمندان وبلاگ سود نیوز epsnews.blogfa.com از این پس می توانند در زمان های عدم سرویس از طریق بلاگفا از وبلاگ دوم این گروه epsnews.blogsky.comدر این مجموعه بازدید کنند. وبلاگ سوم این گروه نیز epsnews.mihanblog.com می باشد. مطالب قابل ارائه وبلاگ عبارت است از: 1- آموزش کاربردی و اثربخش سرمایه گذاری در بازار سهام 2- ارائه اخبار مهم روزانه بازار سهام 3- ارائه اخبار مرتبط با اقتصاد جهانی و اقتصاد داخلی مرتبط با بازار سهام 4- بررسی وضعیت شرکتهای پذیرفته شده در بورس و فرا بورس 5- ارائه اخبار مربوط به سود اعلامی شرکتها و تحلیل آنها 6 -مروری بر شایعات و تیپ شناسی آنها 7- سایر موارد بورسی اطلاعیه رفع مسولیت : این وبلاگ فقط جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد و به هیچ عنوان بر اساس مطالب وبلاگ، بخش نظرات و ایمیلهای ارسالی خرید و فروش نفرمایید. در ضمن بخش نظرات ممکن است حاوی مطالب مختلف از افراد با نیات گوناگون باشد، لطفا مراقب معاملات خود در بازار باشید. نخست دانش و دوم تجربه خود را در بازاربالا ببرید و نهایتا در صورت آمادگی کامل با حداقل سرمایه در این بازار مشغول شوید. بدون آموزش و بررسی توسط خودتان وارد هیچ بازاری نشوید. مسولیت سرمایه گذاری با خودتان است، پس خوب بررسی کنید. جمله مهم برای فعالیت در بازار: هـر حـقـیـقــتی در بازار از سـه مـرحـلـه می گـذرد: ابـتـدا، بـه مـسـخره گـرفـتـه مـی شود بـعـد بـه شـدت بـا آن مـخالـفـت مـی شـود و در آخـر، بـه عـنـوان امـری بـدیهـی پـذیـرفـتـه می شـود. محل تشکیل کلاس های آموزشی بورس مدیر وبلاگ: ................................